Запитання, що найчастіше ставляться

Запитання, що найчастіше ставляться

Як відправити гроші

Як відправити гроші з відділення MoneyGram?
  1. найти відділення
  2. Знайти відділення MoneyGram поруч з вами
  3. Підготуйтесь до відправки грошей
  4. Надайте наступну інформацію співробітнику відділення: 1
    • Для всіх відправлень:
      • Паспорт або посвідчення особи
      • Ім'я та прізвище одержувача (згідно його посвідчення особи) 2, ,країну призначення
      • Суму і валюту, яку ви бажаєте відправити
    • При відправленні на банківський рахунок вам також знадобиться назва банку одержувача та номер його рахунку 1
    • При відправленні на мобільний гаманець, необхідно вказати номер мобільного телефону вашого одержувача з міжнародним кодом міста
  5. Завершити транзакцію
  6. Якщо доречно, заповніть форму відправлення. Віддайте агенту заповнену форму з повною сумою до сплати (включаючи операційні витрати)
  7. Повідомте одержувача
  8. Збережіть квитанцію і повідомте одержувачеві 8-значний контрольний номер для отримання грошей. Ні в якому разі не повідомляйте контрольний номер переказу третім особам. Кошти, відправлені на банківський рахунок або мобільний гаманець, будуть зараховані безпосередньо на рахунок.

Вимоги можуть відрізнятись залежно від країни та агента. Будь ласка, зверніться до агента MoneyGram в вашому регіоні, щоб отримати детальну інформацію щодо його робочих процесів та процедур. При заповненні форми переказу, зверніть увагу, що ім'я одержувача у формі має точно збігатися з ім'ям у посвідченні особи, яке надається при отриманні переказу. Наприклад, Джон Д. Сміт - не те ж саме, що Джон Девід Сміт.

Як знайти відділення MoneyGram?

MoneyGram має точки обслуговування по всьому світу. Щоб знайти відділення поруч з вами, скористайтеся нашим інструментом пошуку відділень MoneyGram.

Скільки коштує відправити грошовий переказ за системою MoneyGram?

Комісія MoneyGram може відрізнятися залежно від пунктів відправлення і отримання, а також суми переказу.. Скористайтеся нашим Калькулятором вартості MoneyGram, для розрахунку вартості вашої операції.

Скільки грошей я можу переказати?

При відправленні у відділенні агента, максимальна сума, яку ви можете відправити приблизно складає $10,0001. 
Скористайтеся інструментом Калькулятор вартості MoneyGram щоб оцінити вартість вашої транзакції.
1Вимоги відрізняються залежно від країни. Також можуть застосуватися обмеження максимальної суми переказу або отримання. 

Як я можу заплатити за переказ коштів?

Більшість агентів MoneyGram приймають для переказів лише готівку у відділеннях. Перш ніж завітати до відділення, зверніться до свого агента, щоб дізнатися про спосіб оплати.

Коли отримувач зможе отримати гроші?

Зазвичай гроші можна отримати готівкою за декілька хвилин після успішного здійснення переказу незалежно від обраного способу оплати.*
*Залежно від графіка роботи агента й вимог щодо відповідності.

Яку валюту можна обрати?

MoneyGram надає можливість вибору валют для відправлення або отримення грошових коштів у відповідних країнах. Ви можете переглянути варіанти валют, скориставшись нашим калькулятором вартості.
Зверніться до агента MoneyGram, щоб отримати повну інформацію про варіанти валют, доступних для вашої операції.

Чи може особа, якій я відправляю гроші, обрати валюту для отримання переказу?

Ні. Якщо в країні, в яку ви відправляєте гроші, можна отримати кошти в декількох валютах, ви як відправник обираєте валюту для отримання переказу.

Як я дізнаюся, в якій валюті можна отримати переказ в країні, куди я пересилаю гроші?

Скористайтеся нашим калькулятором вартості, щоб дізнатися, чи можна в країні, в яку ви відправляєте гроші, отримувати переказ в різній валюті.

Що робити, якщо в особи, якій я переказую гроші, виникли проблеми з їх отриманням?
  1. Переконайтеся в тому, що у отримувача правильний контрольниц номер переказу.^
  2. Перевірте, чи має отримувач грошей дійсне посвідчення особи з фотокарткою, а ім'я в посвідченні особи відповідає імені, яке ви зазначили при відправленні грошових коштів.+

1Зверніть увагу, що ваше ім’я в реєстраційному записі переказу має точно збігатися з іменем, зазначеним у вашому офіційному посвідченні особи. 2Вимоги можуть відрізнятися залежно від країни та агента. Будь ласка, зверніться до агента MoneyGram в вашому регіоні, щоб отримати детальну інформацію щодо його робочих процесів та процедур. Якщо вам потрібна допомога, зв’яжіться з нами або зателефонуйте за номером 0800503273.

Як отримати гроші

Що мені треба зробити, щоб отримати мій грошовий переказ?

Для отримання вашого грошовогу переказу, потрібно наступне:

  1. Державне посвідчення особи (ID) із зазначенням вашого імені+;
  2. контрольний номер переказу — запитайте його в особи, що надіслала вам грошовий переказ^.

1Будь ласка, зверніть увагу, що ваше ім’я в реєстраційному записі переказу, зазначене особою, що надіслала вам гроші, має точно збігатися з іменем, зазначеним у вашому офіційному посвідчені особи . 
2Вимоги можуть відрізнятися залежно від країни, тож вам треба звернутися до агента MoneyGram в вашому регіоні, щоб отримати детальну інформацію щодо його робочих процесів та процедур.

Як знайти найближче відділення агента MoneyGram?

Полсуга MoneyGram доступна у понад 350 000 агентських відділеннь по всьому світі, тож ми завжди поруч. Щоб знайти відділення поруч з вами, скористайтеся нашим інструментом пошуку.

Як отримати грошовий переказ?

Полсуга MoneyGram доступна у понад 350 000 агентських відділеннь по всьому світі, тож ми завжди поруч. Щоб знайти відділення поруч з вами, скористайтеся нашим інструментом пошуку. Як отримати грошовий переказ?

  1. Дізнайтеся контрольний номер вашого переказу. Особа, що відправляє вам гроші, має отримати контрольний номер.
  2. Завітайте до відділення MoneyGram. Не забудьте взяти з собою контрольний номер та своє посвідчення особи*.
  3. Заповніть форму отримання у відділені і передайте заповнену форму агентові MoneyGram, щоб отримати свої гроші.

Можливо, вам доведеться надати посвідчення особи+, зазвичай це один або декілька з наведених нижче документів:

  • Паспорт;
  • В Україні водійські права не вважаються законним документом, що засвідчує особу;
  • Державне посвідчення особи;
  • Національне посвідчення особи.

Вас також можуть попросити надати підтвердження адресипроживання. Вимоги розрізняються залежно від країни.
Зверніться до агента MoneyGram в вашому регіоні, щоб отримати інформацію про належний формат посвідчення особи, а також щодо його робочих процесів та процедур. *Зверніть увагу, що ваше ім’я в реєстраційному записі переказу має точно збігатися з іменем, зазначеним у вашому офіційному посвідченні особи. 

Коли я зможу отримати гроші?

Гроші зазвичай доступні до отримання протягом 10 хвилин* після відправлення. *Залежно від графіка роботи агента й вимог щодо відповідності.

Анти-фішинг

Що таке «фішинг»?

Фішинг («вивуджування»)— це тип онлайн-шахрайства, метою якого є викрадення вашої особистої інформації, наприклад:

  • імен користувачів,
  • паролів,
  • даних кредитних карток або
  • секретних питань та відповідей.

Фішинг-операції зазвичай здійснюються за допомогою електронної пошти. При цьому повідомлення від шахраїв можуть виглядати як справжні електронні повідомлення MoneyGram. Посилання в електронному повідомленні переводять вас на підроблений сайт, який виглядає як офіційний сайт MoneyGram. Краще за все не переходити за посиланнями в електронних повідомленнях. Якщо ви хочете відвідати наш сайт, введіть адресу сайту в своєму браузері (www.moneygram.com), замість того щоб переходити за посиланням.

Як розпізнати фішинг?

Якщо ви маєте підозру, що отримали фішинг-повідомлення, перевірте, чи є в ньому наступне:

  • посилання на веб-сайт з проханням підтвердити дані вашого облікового запису;
  • посилання на веб-сайт з проханням зазначити номер банківського рахунку або кредитної картки, ім’я користувача або пароль;
  • погрози, що ваш обліковий запис буде заблоковано, якщо ви не підтвердите його дані.

Краще за все ніколи на переходити за посиланнями в електронних повідомленнях. Замість цього введіть адресу сайту безпосередньо в своєму браузері

Як попередити фішинг?

Щоб не стати жертвою фішингу, перш за все, треба уважно переглядати електронні повідомлення, які ви отримуєте, щоб розпізнати фішинг, а також бути в курсі розповсюджених схем шахрайства.
Уважно вивчайте отримувані електронні листи на предметфішингу:

  1. Помилкове написання слів. Англійська зазвичай друга мова для фішерів,тому помилкове написання і погана граматика можуть бути основними ознаками;
  2. Невірні посилання. Введіть адресу справжнього сайту безпосередньо у браузері, а не натискайте на посилання в повідомленнях;
  3. Занадто хороша пропозиція щоб бути правдою. Завжди перевіряйте пропозиції перед початком операції.

Краще за все ніколи на переходити за посиланнями в електронних повідомленнях. Замість цього введіть адресу сайту безпосередньо в своєму браузері.

Що мені робити, якщо я став(ла) жертвою фішингу?

Якщо ви підозрюєте, що отримали фішинг-повідомлення, не сумнівайтеся — повідомте про це! Вгору

Поінформованість клієнтів про шахрайство

Я отримав(ла) електронне повідомлення від MoneyGram з проханням надати фінансову інформацію. Чи повинен я її надавати?

Ні. MoneyGram НІКОЛИ не надсилає користувачам повідомлення з проханням надати особисту або фінансову інформацію.
Якщо ви отримали підозріле повідомлення нібито від MoneyGram, будь ласка, повідомте нас про це, щоб ми могли провести розслідування. Крім того, якщо ваша фінансова інформація знаходиться під загрозою розкриття, ми рекомендуємо вам негайно звернутися до вашої фінансової установи.

Хто може отримати гроші, переказані мною?

Особа, що отримує гроші, має надати дійсне посвідчення особи з фотокарткою і володіти інформацію про переказ. Щоб захистити себе, ви маєте зберігати конфіденційність інформації про грошовий переказ і знати особу, якій ви переказуєте гроші.

Що робити, якщо особа якій я відправляв переказ, і я стали жертвами шахрайства?

Ви можете скористатися формою зв’язку, щоб повідомити про шахрайські операції, обравши пункт «Повідомлення про шахрайство» з випадного списку «Тип запиту»*. В полі «Коментарі» детально опишіть випадок шахрайства.
*Якщо ви підозрюєте, що у відношенні ще не отриманого переказу було здійснено шахрайські дії, негайно зв’яжіться з Центром обслуговування клієнтів за телефоном 0800503273, й переказ буде негайно скасовано.

Де я можу отримати додаткову інформацію про захист клієнтів від шахрайства?

Додаткова інформація наведена на нашому сайті, присвяченому захисту від шахрайства по відношенню до користувачів. 
Є ще питання? Заповніть форму зв’язку з нами і зазанчте свої запитання, щоб отримати відповіді на них.